Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

0

Etyka reklamy oraz metody prowadzenia fanpage

Internet jest pośrednikiem między potencjalnym przedsiębiorcom a konsumentem, dlatego też w branży reklamowej jest niezwykle wielokrotnie stosowany. Dziś marketing internetowy służy do celów reklamowych nie tylko obfitym międzynarodowym przedsiębiorstwo, jednak również korzystają z niego małe firmy, dopiero wchodzące ze swą ofertą na rynek.

Aktualnie marketing internetowy obejmuje dużo form reklamy – prowadzenie fanpage oferta. Sporo tych form stosowane są w sposób, jak najbardziej etyczny, lecz jest także wiele form nieetycznych, które są sprzeczne z przepisami prawa działającego w sieci. Reklamy, jakie obejmuje marketing internetowy to przede wszystkim kolorowe, migające Banery, maile, i różnorakie ogłoszenia zauważane na stronie internetowej. Prócz tego reklama występuje tutaj w postaci linków, które przenoszą możliwego internautę z jednej witryny, na której znajduje się odsyłacz, do strony docelowej. Współcześnie wszyscy korzystają z reklam, dzięki którym wiedza o ich działalności jest o wiele pokaźniejsza, niż dopuszczalne byłoby to za pomocą stereotypowej formy reklamy.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY