Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

0

Jakim sposobem sprawdzać auto przy kupnie i jakim sposobem wygląda pierwszy serwis po kupnie?

Nadzwyczaj ważnym elementem pracy silnika jest elastyczność. Powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na ten parametr kupując samochód. To od niego zależy sprawne wyprzedzanie. W przypadku porównania tych samych aut o pokrewnej pojemności i mocy najważniejszym detalem różnicującym je będzie oczywiście elastyczność. Dla stereotypowego użytkownika samochodu świadczy ona możliwość płynnego przyspieszenia od najmniejszych obrotów na danym biegu do najwyższych. Mierzymy ją w Nm, inaczej newtonometrach. To jednostka skonstruowana specjalnie dla określenia tego parametru. W dziennej jeździe istotna jest reakcja samochodu na wciskanie pedału gazu. W autach, w jakim miejscu mamy niski moment obrotowy i elastyczność mocniejsze wciśnięcie pedału gazu nie da takiego efektu, jak w przypadku wysokich obydwóch parametrów w innym pojeździe.

Dlatego również ważne jest, by płynnie przemieszczać się oraz nie martwić się o wyprzedzanie wybranie maksymalnie ogromnego momentu obrotowego, który zagwarantuje nam wysoką elastyczność. Komfort jazdy jest znacznie wyższy, gdy zastosujemy jaki dodatek zatrzyma branie oleju przez silnik. Jednym z najistotniejszych szczegółów w budowie samochodu jest skrzynia biegów. Od ich przełożeń zależy to jak prędko będziemy mogli uzyskiwać optymalne prędkości oraz radować się jakością prowadzenia. Im dłuższe przełożenia tym dłużej jesteśmy w stanie przyspieszać na jednym biegu. Najnowsze rozwiązania w skrzyniach biegów obok znanych już automatach to skrzynie o oznaczeniu DSG. Własnością specyficzną jej budowy jest zastosowanie podwójnego sprzęgła. Jest to wymysł niemieckiego koncernu samochodowego Volkswagen.

Jako pierwszy model wozu w jakim pozostała zastosowana był Golf R32 na początku roku 2003. Już w owym czasie było wiadome, iż budowa i działanie tej skrzyni biegów będzie docenione w późniejszym czasie oraz coraz to więcej wozów będzie wyposażone oczywiście w tą przekładnię. Fundamentem działania skrzyni biegów DSG jest przeznaczenie wspomnianego podwójnego sprzęgła, gdzie jedne obsługuje biegi parzyste, a drugie biegi nieparzyste. Jak najbardziej sześciostopniowe zestrojenie całości jest niesłychanie odpowiednie i efektywne.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY